Competitions:Meet the CUPRA Pilots for WTCR 2019 GR/EL

Το παιχνίδι αρχίζει.

Η τεχνολογία των αγωνιστικών αυτοκινήτων έχει εξελιχθεί σημαντικά τις τελευταίες δεκαετίες. Δείτε το CUPRA TCR, για παράδειγμα. Το ανασχεδιασμένο κιβώτιο DSG έχει βελτιωμένη απόδοση, δίνοντας στον οδηγό πρόσβαση και στους 350 ίππους του κινητήρα. Το σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, το ηλεκτρονικό σύστημα διεύθυνσης, η ενισχυμένη χαρτογράφηση και το τιμόνι με ακόμα περισσότερες λειτουργίες, κάνουν το αυτοκίνητο να φαίνεται ότι ήρθε από το μέλλον.

Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για τα αγωνιστικά video games. Με ρεαλιστικά 3D γραφικά και αναδραστικά χειριστήρια, εντυπωσιακή τεχνητή νοημοσύνη και online συμμετοχή πολλαπλών παικτών, τα σημερινά παιχνίδια υπόσχονται να μας βυθίσουν στην πιο ρεαλιστική αγωνιστική εμπειρία. Ναι, είναι πολύ διασκεδαστικό για τους φίλους των αγώνων, όμως τι μπορούν να αντλήσουν από αυτά οι επαγγελματίες οδηγοί; 

Ρωτήσαμε τους παγκόσμιας κλάσης Πρωταθλητές που πρόσφατα υποδεχθήκαμε στην CUPRA. Τον Daniel Haglöf, συνιδρυτή της PWR Racing. Τον νεαρό Mikel Azcona, επίσης της PWR Racing και περσινό Πρωταθλητή του Ευρωπαϊκού TCR. Τον Tom Coronel της Comtoyou Racing, τον πιλότο με τη μεγαλύτερη διαδρομή στο θεσμό του TCR. Και τον Aurélien Panis, επίσης της Cometoyou Racing, νικητή 6 αγώνων και με 17 παρουσίες στο βάθρο στα μόλις 24 χρόνια του. Αυτοί είναι οι πιλότοι που θα αγωνιστούν για την CUPRA με τα αγωνιστικά CUPRA TCR στην προσεχή σεζόν του World Touring Car Cup (WTCR).

Οι πιλότοι της CUPRA στο WTCR 2019

Ποια είναι η άποψή σας για την εμπειρία των παιχνιδιών αγώνων αυτοκινήτου;

Daniel Haglöf: Τα αγωνιστικά βιντεοπαιχνίδια είναι καταπληκτικά. Παίζαμε μαζί με μερικούς από τους φίλους μου. Τα συναισθήματα που νιώθεις όταν αγωνίζεσαι στην πίστα με ένα αληθινό αγωνιστικό αυτοκίνητο ή στο σαλόνι δίπλα στους φίλους σου, είναι κοινά. Μου αρέσουν αυτά τα συναισθήματα, στην πίστα και στα video games. Νιώθω την ίδια αδρεναλίνη και έχω την ίδια αυτοσυγκέντρωση. Αν μπορώ να μείνω πλήρως αφοσιωμένος σε ένα video game, σίγουρα μπορώ και σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Mikel Azcona: Τα αγωνιστικά video games είναι πολύ χρήσιμα. Μπορείς να μάθεις πίστες στις οποίες δεν έχεις πάει ποτέ. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, ειδικά για μένα φέτος. Οι νέες πίστες που πρέπει να μάθω είναι οκτώ. Πρέπει να παίξεις, για να είσαι ταχύτερος όταν βρεθείς εκεί.

Tom Coronel: Τα βιντεοπαιχνίδια αγώνων είναι παρόμοια με τα βιώματά μας στην πίστα. Το ονομάζω 2D εναντίον 3D. Στα βιντεοπαιχνίδια οι διαστάσεις είναι δύο, συνεπώς μας λείπει μία. Ας πούμε ότι είναι σε ποσοστό 66,666% παρόμοια. Όταν βλέπω πόσο εξελίσσονται οι νέοι οδηγοί με τα video games, εύχομαι να τα είχα κι εγώ στις μέρες μου.

Aurélien Panis: Υπάρχουν διαφορετικοί προσομοιωτές που προσεγγίζουν πολύ την αληθινή εμπειρία. Εργάζομαι αρκετά με αυτούς, για να μάθω μία πίστα επί παραδείγματι. Όμως, υπάρχει πάντα η διαφορά ανάμεσα στην εικονική εμπειρία και την πραγματική ζωή. Είναι πολύ δύσκολο να γίνει η τέλεια προσομοίωση. Παρόλα αυτά, [τα video games] είναι καλά για να μαθαίνει πίστες και να δουλεύεις με τις ρυθμίσεις [του αυτοκινήτου].

Πως αισθάνεστε που είστε επίσημος οδηγός της CUPRA στην πραγματική ζωή;

Daniel Haglöf: Το αυτοκίνητο που οδηγώ στη Σουηδία είναι ένα CUPRA Ateca. Είναι υπέροχο αυτοκίνητο. Έχω ένα τεράστιο πάθος για τη μάρκα. Επομένως, το να αγωνίζομαι στην παγκόσμια σκηνή με αυτήν, είναι καταπληκτικό.

Mikel Azcona: Είμαι με την CUPRA τα 4 τελευταία χρόνια, κι έτσι τώρα πια είμαστε σαν μια οικογένεια, γνωρίζω όλα τα μέλη της. Πέρυσι, κέρδισα το Πρωτάθλημα TCR Ευρώπης μαζί τους και φέτος θα πιέσουμε περισσότερο.

Tom Coronel: Η CUPRA είναι μια καλή, ανερχόμενη εταιρεία, που τώρα διαμορφώνει τον δικό της χαρακτήρα - και αυτός ο χαρακτήρας μου ταιριάζει. Διαλέγω την CUPRA λόγω της ομάδας ανθρώπων της. Αισθάνομαι καλά, με αυτούς τους ανθρώπους πίσω από την όλη προσπάθεια.

Aurélien Panis: Πιστεύω ότι το CUPRA είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα TCR. Όπως είδαμε και στο παρελθόν, η CUPRA θέλει πάντα να διεκδικεί νίκες και τίτλους πρωταθλημάτων. Είμαι πραγματικά περήφανος που είμαι πια οδηγός της CUPRA.

 

Και πώς αισθάνεστε οδηγώντας το CUPRA TCR στην αληθινή ζωή;

Daniel Haglöf: Το CUPRA TCR είναι ανταγωνιστικό και κερδίσει επειδή το γνωρίζουμε πολύ καλά. Συνδυάζει αξιοπιστία και απόδοση. Είναι το τέλειο αυτοκίνητο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Mikel Azcona: Το CUPRA TCR υπερτερεί κυρίως στις γρήγορες στροφές και στα φρένα. Είναι διασκεδαστικό στις υψηλές ταχύτητες, διότι δεν είναι δύστροπο, κι έτσι μπορείς με ευκολία να οδηγείς γρήγορα.

Tom Coronel: Μπορείς να κερδίσεις αγώνες με το CUPRA TCR. Αν νιώσεις ότι σου παρουσιάζεται μια ευκαιρία, μπορείς να το εμπιστευτείς.

Aurélien Panis: Μου δίνει αληθινά καλή αίσθηση το CUPRA TCR. Είναι πολύ ισχυρό, η απόδοσή του δεν έχει διακυμάνσεις, και μένει στην πίστα. Αυτά είναι πολύ σημαντικά για να κερδίζουμε βαθμούς και νίκες.

Θέλετε να μαθαίνετε τα αποτελέσματα του WTCR; Ακολουθήστε μας στο Twitter @cupra_racing για όλα τα τελευταία νέα.