Our DNA:CUPRA Experience :CUPRA Master convention GR/EL

Το CUPRA e-Garage: ένας virtual κόσμος για να ανακαλύψετε την εταιρεία μας.

Τον περασμένο Οκτώβριο διοργανώσαμε το ψηφιακό συνέδριο CUPRA Master Convention μέσω μιας νέας, διαδραστικής πλατφόρμας γνωστής ως «το CUPRA e-Garage στο ακρωτήριο Cap Formentor». Από τις 5 Νοεμβρίου, ενισχύουμε την ψηφιακή μας στρατηγική εγκαινιάζοντας έναν ‘virtual χώρο’ όπου οι πελάτες μας και τα απανταχού μέλη της ‘φυλής CUPRA’ θα μπορούν να ανακαλύπτουν την εταιρεία μας με κάθε λεπτομέρεια.

Συμπίπτοντας χρονικά με την παρουσίαση των νέων αυτοκινήτων μας, η CUPRA παρουσίασε μια στρατηγική ψηφιοποίησης όλων των τομέων της δραστηριότητάς της. Η αφετηρία μας; Η δημιουργία του CUPRA e-Garage στο ακρωτήριο Cap Formentor, μια πλατφόρμα που ανοίγει το δρόμο για αυτό το νέο ψηφιακό σχέδιο δράσης.

Η διαδικτυακή πλατφόρμα αναπτύχθηκε μαζί με την εταιρεία καινοτόμων ψηφιακών λύσεων Visyon (μέλος του Ομίλου Mediapro), με έδρα τη Βαρκελώνη. Πρόκειται για έναν συναρπαστικό, εικονικό χώρο, όπου οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους avatar και να αλληλεπιδρούν με άλλα άτομα, χρησιμοποιώντας λειτουργίες φωνής και συνομιλίας.

Αυτός ο ψηφιακός κόσμος αναπαριστά τους πραγματικούς χώρους και τις εκθέσεις της CUPRA ανά τον κόσμο. Και το πιο συναρπαστικό είναι ότι τον τοποθετήσαμε ‘εικονικά’ στο νησί που ενέπνευσε το πρώτο μας αποκλειστικό μοντέλο, το Formentor. Εδώ, οι χρήστες είναι ελεύθεροι να ανακαλύψουν τα μοντέλα της CUPRA, τις συλλογές ειδών lifestyle και τη συναρπαστική γκάμα προϊόντων CUPRA. Διαθέτει, μάλιστα, ακόμα και αμφιθέατρο που φιλοξενεί παρουσιάσεις σε αληθινό χρόνο!

Μιλώντας για αυτόν τον εντυπωσιακό διαδικτυακό χώρο, ο Διευθυντής Στρατηγικής, Επιχειρηματικής Ανάπτυξης και Επιχειρήσεων της CUPRA, Antonino Labate, δήλωσε: «Η CUPRA είναι μια σύγχρονη εταιρεία, δημιουργημένη τον 21ο αιώνα, και ως παιδί της ψηφιακής εποχής αξιοποιεί την τεχνολογία· θέτοντας τον άνθρωπο και τα συναισθήματά του στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Με τα νέα μας μοντέλα, έχουμε την ευκαιρία να απευθυνθούμε σε ευρύτερο κοινό με έναν πρωτόγνωρο τρόπο. Υπό αυτήν την έννοια, το CUPRA e-Garage στο ακρωτήριο Cap Formentor είναι η αρχή του ταξιδιού μας για τη δημιουργία νέων ψηφιακών εμπειριών. Στόχος μας είναι να γίνει αυτή η πλατφόρμα σημείο συνάντησης της ‘φυλής’ CUPRA, ώστε οι πελάτες μας σε όλο τον κόσμο να έχουν πρόσβαση σε αυτό».

Προσεχώς: Τα νέα ψηφιακά σχέδια της CUPRA

Κατά τη διάρκεια μιας διαδραστικής συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στην εικονική πλατφόρμα, στελέχη της εταιρείας έδωσαν μια πρώτη εικόνα των συναρπαστικών ψηφιακών σχεδίων της CUPRA. Ο επικεφαλής Marketing, Ignasi Prieto, δήλωσε ότι η εταιρεία επεξεργάζεται τη δημιουργία μιας πλατφόρμας μουσικών συναυλιών σε αληθινό χρόνο, στην οποία οι λάτρεις της μουσικής θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες και να απολαμβάνουν αποκλειστικό περιεχόμενο. Επιπλέον, μια άλλη ψηφιακή εμπειρία που έχει προγραμματιστεί για τους επόμενους μήνες περιλαμβάνει τη συμπαραγωγή μιας τηλεοπτικής σειράς που εστιάζει σε αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης. Η σειρά αυτή θα μεταδίδεται σε video-on-demand.

Ο Prieto ανακοίνωσε επίσης ότι οι πρεσβευτές της εταιρείας, όπως ο Marc ter Stegen, ο Mattias Ekström και ο Fernando Belasteguín, θα είναι οι επόμενοι που θα ενταχθούν στον εικονικό κόσμο της CUPRA με τα δικά τους avatars.

Μια ματιά στο περασμένο συνέδριο CUPRA Master Convention

Στις 28 Οκτωβρίου, το CUPRA e-Garage στο ακρωτήριο Cap Formentor φιλοξένησε το πρώτο ψηφιακό συνέδριο CUPRA Master Convention: περισσότεροι από 600 CUPRA Masters, από 35 διαφορετικές χώρες, ‘συγκεντρώθηκαν’ εικονικά για να λάβουν τη βασική εκπαίδευση και να γίνουν εξειδικευμένοι πωλητές για τηνεταιρεία. Όπως εξήγησε ο Khaled Soussi, Επικεφαλής Ανάπτυξης Δικτύων Εμπόρων και Εμπειρίας Πελατών, χρησιμοποιήσαμε την τεχνολογία και το εικονικό περιβάλλον για να προσφέρουμε μια διαδραστική μαθησιακή εμπειρία. Ήταν μια ευκαιρία για τους CUPRA Masters να μάθουν για τη στρατηγική της εταιρείας από τους ειδικούς της CUPRA, αλλά και να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους σε έναν διαγωνισμό, από την άνεση των σπιτιών τους.

Μετά το άνοιγμα του πρώτου Garage της CUPRA Ευρώπης στο Αμβούργο της Γερμανίας, η εταιρεία συνεχίζει να δημιουργεί ένα αποκλειστικό δίκτυο διανομής με ευέλικτες νέες μορφές που υπερβαίνουν τις παραδοσιακές αντιπροσωπείες. Με σχεδόν 520 ειδικούς CUPRA να υφίστανται παγκοσμίως μέχρι το τέλος του έτους, η CUPRA θα συνεχίσει να επεκτείνει το δίκτυό της καθώς προχωράμε στο 2021!